Kwintesencja ósemkowości... No lepiej się nie da.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogloszen, rady przed zakupem.
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
-
Bo ja nie jestem wredny, tylko wybredny
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Fatandre Zobacz posta
Jest sliczna i tak uczymana mmmmmmm.
Oby kazda 8 miala taki stan.
Cena jak jest w tej chwili pewnie nie odbiega od ceny w dniu zakupu z salonu nowej.
Ciekawe ile kosztowala wtedy??
Komentarz
-
1993:
268.500 DEM
(850Ci M70 152.000 DEM, 850CSi 185.000 DEM, Alpina 5.0 222.000 DEM)
Na dzisiejsze pieniądze po inflacji to w zasadzie tyle samo ale w euro. Najtańszy golf wtedy kosztował 21.500 DEM. Ferrari 348 200.000 DEM, 512 TR 322.800 DEM. Lambo Diablo 340.000 DEM.Ostatnio edytowany przez PZ; [ARG:4 UNDEFINED].
Komentarz
-
to ja się wyłamię, chciałbym mieć ósemkę w takim stanie ale nie alpinę, nigdy nie rozumiałem zachwytów nad tunerami typu alpina czy schnitzer. Nie podoba mi się ta dziurawa maska i manualna skrzynia biegów w 2 tonowym samochodzie. Ceny takich wnętrz w individual zaczynały się od jakichś 20.000 DM, więc wg w/w cennika mamy całego golfa w środku, chociaż mam wrażenie, że też nie dokońca jest to dopasowane. Dwukolorowa kierownica wygląda nijako a kolorystyka deski nie przechodzi płynnie w boczki drzwi, kubełki z tyłu w welurze a z przodu skóra.
Za te pieniądze to tylko dla prawdziwych maniaków e31kupiłbym co innego.
Komentarz
-
Zamieszczone przez guest Zobacz postaZa te pieniądze to tylko dla prawdziwych maniaków e31kupiłbym co innego.
PZ, cena Diablo mi się nie zgadza. Mój cennik mówi o skromnych 414 tys DM. Droższe było już chyba tylko Ferrari F40 ale te nie było już dostępne w cennikach w 1993r.
Komentarz
-
413.980 DEM było w 1992 roku. W 1993 juz tylko 340.000 za zwykłe i 380.000 za 4x4 VT.Ostatnio edytowany przez PZ; [ARG:4 UNDEFINED].
Komentarz
Komentarz