Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
http://olx.pl/oferta/bmw-840-perfekc...tml#6b736c826c Tą widziałem pare razy z drogi. Stoi tam już chyba któryś rok
.
Jakoś nigdy nie miałem czasu zatrzymać się i spojrzeć na nią. Gdyby była do zrobionia jak jest na zdjeciach to nawet okazja, ale już nie dla anglika :/.
Komentarz
-
Oj Darek nie czepiaj się, perfekcyjna to perfekcyjna! A że delikatna obcierka parkingowa z przodu to już szczegół. Patrząc z tyłu nie widać. Za to widać chyba wlew do gazu...?!?
I ta bordowa 850 też niezła, brakuje tylko ptasich kup na aucie bo brud, znaczek Kamei i empałer, siatka wsiowo-tjuningowa oraz dodatkowe światełka już są! Ja pier....
Komentarz
-
Tu ktos pojechał po bandzie
http://otomoto.pl/bmw-850-klasyk-w-i...C30520479.html[/QUOTE]
to ja pojechałem po bandzie, ale patrząc na to, że za auto zapłaciłem 5800euro a wpakowałem w nią ok 80tysi PLN i pewnie do wielu rzeczy można się przyczepić...ale wartość wpakowana w auto zmienia nieco obraz prawda?
Wystawiłem bo być może ktoś znajdzie się chętny na dobrze zrobione auto, jeśli nie sprzedam też nic się nie stanie, bo może za ok 5 lat bandą będzie 150tysi a nie 100 do jakiej obecnie granicy dochodzimy.
pozdrowienia z bandy)))
Komentarz
-
Powoli przestaje się liczyć model i rok, tylko stan. Z wyjątkiem CSi, ale dystans maleje...
Komentarz
-
Nie twierdzę, że nie ale zapewne trafi się niejeden taki jak ja, dla którego silnik ma duże znaczenie. A rocznik również bo stan to rzecz "oczywiście oczywista". I chyba wolę od nowości zadbany, w pełni sprawny egzemplarz niż kupiony za dużo mniej, w którego ktoś wpakował masę pieniędzy.
Komentarz
-
Zobaczysz, kiedyś M70 będzie bardziej cenny, bo inne silniki są jak na klasyka zbyt... nowoczesne
8ka jest w okresie przejściowym. Wciąż można ją traktować jako normalne auto, w którym chce się jak najnowocześniejsze rozwiązania, najlepiej turbodiesla z podtlenkiem azotuW końcu najmłodsze egzemplarze mają ledwo 15 lat, mniej więcej to tyle co średni wiek używanych aut w PL. A jednocześnie może to być już klasyk, vide egzemplarz Roberta. Cóż, w naturalny sposób to drugie podejście będzie się wzmacniać z czasem.
Ostatnio edytowany przez PZ; [ARG:4 UNDEFINED].
Komentarz
-
Tu się zgadzam, że za ładnych kilka lat będą w cenie tylko V12 (zwłaszcza M70) i CSi ale na bank takie z małym przebiegiem i w oryginalnym stanie, zgodne z vin'em.
A niestety większość, w którą ktoś wpakował masę kasy, jeżdżona codziennie (jak u mnie), z jakimiś bajerami, kołami itp itd niestety nie będzie aż taka cenna. Ale do tego jeszcze trochę.
I poważnie mówiąc to za podobne pieniądze można kupić CSi a za mniejsze wybór w M70 taki, że ho ho...
Komentarz
-
Robert, robiłeś coś z podsufitką...?Było Mercedesa Wziąć.
Walczmy z białaczką! Daj szansę sobie i innym. Odwiedż stronę...
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Komentarz
-
Zamieszczone przez rexman Zobacz postaRobert, robiłeś coś z podsufitką...?
Komentarz
-
rozpętałem dyskusję o tym co lepsze i co kto wolii dobrze, bo każdy ma prawo do tego co lubi i niech tak pozostanie.
Każdy z nas kupił 8semkę bo marzył o tym aucie w latach 90tych ale wtedy była poza naszym zasięgiem finansowym, bo faktycznie koszt ponad 100tys DM powalała. Teraz auta można kupić od kilku do kilkuset tys PLN i daję głowę z płucami, że nawet jeśli kupi się auto kosztujące 50-60tys EURO (bo takie też są na mobile.de) to będziemy musieli w nią coś wsadzić.
Ja kupując moją wydałem kilka tys euro, dojechałem na kołach ponad 1000km a jak trafiła do mojego nadwornego mechanika to okazało się, że do zrobienia jest wszystko, prócz skrzyni biegów i silnika...i tak się zaczęło, bo sprzedać za 30tyś nie było szans (po kosztach) więc ruszyłem z naprawami i tak jedno powodowało, że drugie wychodziło. Moje założenie było by to auto stało się jak najbardziej zbliżone do oryginału (poza kołami i radiem)nic nie zmieniałem mimo propozycji wpakowania do niej silnika z M co dawałoby super frajdę z jazdy, ale kłóciłoby się z moim założeniem.
Faktem jest, że CSI są unikatowe bo było ich tylko 1510 z czego jak jeździ kilka set to będzie dobrze. I pewnie jakbym teraz kupował auto poszukałbym wersji CSI od pierwszego właściciela, ale spełniając marzenie człowiek kupił popularną wersję w czerni, w automacie...jeśli się ktoś chętny znajdzie to mam przynajmniej czyste sumienie odnośnie sprawności auta. Pewnie mając swój warsztat można zaoszczędzić ok 15tyś zł za to co poszło dla mechanika, ale zawsze pozostają części, lakiernik...
Myślę, że po to powstała ta grupa by wzajemnie się wspierać i niech tak pozostanie, bo każdy z nas inaczej patrzy na swoje auto, co jest fajne bo możemy powymieniać się doświadczeniami i zapobiegać błędom, które każdy popełnił...
A wartość auta rośnie, co jest Pikusiem przy tym jak jedziesz sobie a tu właściciele innych prawie nowych BMW zwalniają i mijają z podniesionym kciukiem, wtedy rośnie ale nasze ego i radość, że mimo pełnoletności auta dalej zachwyca)))
Komentarz
-
Nic dodać, nic ująć!
Zatrzymam się przy ostatnim zdaniu... jednych to kręci cały czas. Natomiast innych już to chyba nudzi, bo jak to nazwać, kiedy podniosłem kciuk do kierowcy srebrnej ósemki czekającego na wjazd na rondo, a on spojrzał na mnie zblazowanym wzrokiem?
No, ale to jest ten "zgniły" Zachód, gdzie tylko wielkie pieniądze nadają sens ich życiu...Było Mercedesa Wziąć.
Walczmy z białaczką! Daj szansę sobie i innym. Odwiedż stronę...
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Komentarz
-
Zamieszczone przez stebelr1 Zobacz postaWitam, co o niej myślicie -> http://otomoto.pl/bmw-850-alu-19-ac-...C33400624.html
Może był ktoś to zobaczyć, jest z okolic Poznania.
vin WBAEG210X0CB06479
był ktoś w forumowiczów i oglądał ten egzemplarz?
do reanimacji potrzebny worek czy worki pieniędzy?
z informacji od sprzedawcy poza widocznymi uszkodzeniami jeszcze skrzynia szwankuje i ma problem ze zmiana biegów...
Komentarz
Komentarz