To ty z tych co się za takim szajsem oglądają ? Odpuść sobie...
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
-
PZ spokojnie, kolega pyta i dobrze, bo nieźle by utopił, choć kombinierki w gratisie
a teraz do Ciebie harrods zanim kupisz auto przejrzyj dobrze ogłoszenia i zadaj sobie pytanie...jeśli ktoś sprzedaje 850 za 15tyś PLN i jeszcze pewnie na tym coś ma to za ile ją ktoś sprzedał....nie, nie sprzedał a pozbył się bo inaczej tego nie można nazwać to co jest warte takie auto prócz tych 15 tysi?
Jak poczytasz sobie to zwróć uwagę na to, że sam osobiście kupowałem 8er w Niemczech płacąc za nią 2x tyle co koleś sprzedaje a wpakowałem 4x tyle za ile chce są sprzedać i dopiero teraz mogę powiedzieć, że moje 8 jeździ, choć pewnie do wielu rzeczy można jeszcze się czepić.
Zatem rada jeśli szukasz 8semki w stanie do jazdy dołóż i to sporo, chyba, że nie boisz się naprawiania wszystkiego co w aucie jest możliwe ale wtedy licz się z kosztami i to ogromnymi, bo o ile skrzynie automat naprawią Ci za ok 4-6 tys. to już inne rzeczy mogą okazać się zabójcze dla portfela.
Gdzie kupić? z pewnością nie od handlarza, bo ten ma w nosie co stanie się z autem jak opuścisz jego posiadłość a Ty zostaniesz z problemem.
Więc albo osobisty wyjazd na zachód co też może kosztować i to nie mało a sprawdzenie na "obcej" ziemi auta nie należy do prostych albo uzbroić się w cierpliwość i kupić w PL od kogoś kto użytkuje jakiś czas samochód i wie co w nim jest zrobione lub co musisz jeszcze zrobić...
Pamiętaj, że e31 nie jest jakimś GOLFEM czy innym miejskim autem, do którego części dostaniesz na każdej giełdzie samochodowej i w każdym "kiosku ruchu" tu w większości przypadków nieźle trzeba się nagimnastykować...
Zatem Twoja kasa, Twój wybór i jedno co dobrze zrobiłeś to zajrzałeś na to forum i zapytałeś...powodzenia))
Komentarz
-
Robert, takich osób były tu już dziesiątki, większość u nas już chyba straciła cierpliwość do takich pytań ... jeśli chcesz napisać jakiś artykuł, historię odbudowy swojego auta wraz ze zdjęciami to z chęcią zamieszcze stosowny artykuł na stronie głównej klubowego portalu
od jakiegoś czasu i tak rozważam pomysł zamknięcia forum tylko dla właścicieli ósemek .. przynajmniej trochę porządku się tu zrobi w tematach i działach.
Komentarz
-
Robert, nie uspokajaj mnie, jeśli człek ma trochę oleju w głowie to podziękuje za ten kubeł zimnej wody... Doceni że się pofatygowałem zdecydowanie odezwać, a nie głaskałem po główce wyjaśniając oczywistości. Tu nie ma co się rozpisywać.
Komentarz
-
Co racja to racja, kubeł zimnej wody się należy...
co do forum to jak zapisywałem się to chyba konieczne było podanie VIN auta (co równało się z jego posiadaniem), by mieć tu dostęp, czy coś się zmieniło?
Ale faktem jest, że jeśli mamy już 8semki w posiadaniu to niech to jest zamknięte forum tylko dla posiadaczy a nie dla ludzi, którzy szukają sportowo wyglądającego auta...i chcą na to przeznaczyć kieszonkowe...
Komentarz
-
Ten wątek jest w części ogólnodostępnej. Poza tym jest część tylko dla Klubowiczów (tj z posiadaczy 8ki).
Komentarz
-
http://otomoto.pl/bmw-850-C34063100.html
PZ znasz auto? Fajny wpis "Oglądaczom bez gotówki i ciekawskim "z forum", którzy potrafią spędzić z człowiekiem kilka godzin jedynie udając kupujących dziękuję"
Wygląda na zadbane
Komentarz
-
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez darek325i Zobacz postahttp://otomoto.pl/bmw-850-C34063100.html
PZ znasz auto? Fajny wpis "Oglądaczom bez gotówki i ciekawskim "z forum", którzy potrafią spędzić z człowiekiem kilka godzin jedynie udając kupujących dziękuję"
Wygląda na zadbaneBMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
Zamieszczone przez remotec Zobacz postahttp://automobili.pl/ na bank kogoś powiązanego
Komentarz
-
Generalnie lakier ponizej 120 mikronow nie zapewnia ochrony przed korozja. Prawidlowa warstwa to 150-180 mikrometrow. Fabryczny lakier wbrew temu co pisza w internecie moze i musi miec w niektorych miejscach i ponad 200 mikrometrow. Naturalnie z biegeim lat,warstwy sie wycieraja. A kazde polerowanie przyspiesza ten proces. Zaleca sie pokrywac lakier twardym woskiem dwa razy do roku i to nie dla estetyki,a wlasnie dla zapobiezenia scieraniu wartswy ochronnej. Mozna tez pokryc lakier dodatkowa warstwa lakieru bezbarwnego. Te "madrosci" wiem od lakiernika Tomasza Piety ( ten sam w Automobiliscie lakieruje W115) ,ktory wlasnie zajmuje sie moja e24... Jak skonczy we wrzesniu ( zaczal w kwietniu) to zamieszcze fotografie z calego procesu.BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
Komentarz