Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Estoril Blue to jeden z najfajniejszych lakierów jakie można dostać w BMW, długo chorowałem na X5 w takim kolorze i w końcu dopadłem
    na żywo kolor jest nieziemski!
    https://plus.google.com/photos/10475...201?banner=pwa

    co do kosztów serwisowania V12 i V8 to mam trochę porównania. Miałem e38 5.4 z M73N, potem X5 4.4 i X5 teraz 4.6iS
    V12 jest trwalsze od każdej V8. Ale chociażby uszczelki pod głowicę w V8 to 1/4 kosztów w porównaniu do V12. No i w V12 wszytko podwójne - przepływomierze, filtry...
    Za to v12 odwdzięcza się bardzo równym przyrostem mocy. W 4.4 nie miałem takiego odczucia, dopiero w 4.6 które jest o 70KM mocniejsze.
    Jak dla mnie V12 to genialny silnik, ale jeżeli moje e46 się sprzeda w miarę szybko to może skuszę się na tego angola ze względu na kolor

    Komentarz


    • Dawno kupiłeś to X5 4,6iS?? Swego czasu chciałem podobnie jak u Ciebie zamienić zwykłe 4,4 na mocniejsze iS ale po jakimś czasie stwierdziłem, że chyba nie warto. W każdym razie oglądałem identyczne X5 w tym kolorze, sprzedawane na takich właśnie felgach i się zastanawiam czy to nie to samo
      Warszawiaki obejrzyjcie to autko - ciekawe czy faktycznie tylko fotki podpicowane czy naprawdę takie ładne?

      Komentarz


      • Ja się przesiadłem i powiem Ci że różnica jest ogromna. 4.4 wziął ode mnie sąsiad więc też mam porównanie
        Auto mniej pali na trasie i w mieście, jest dynamiczniejsze, skrzynia kompletnie inaczej działa, każde muśnięcie gazu to bardzo mocne wbicie w fotel...
        Tego kupiłem w lipcu tego roku jakoś

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Saillupus Zobacz posta
          co do kosztów serwisowania V12 i V8 to mam trochę porównania. Miałem e38 5.4 z M73N, potem X5 4.4 i X5 teraz 4.6iS
          V12 jest trwalsze od każdej V8. Ale chociażby uszczelki pod głowicę w V8 to 1/4 kosztów w porównaniu do V12. No i w V12 wszytko podwójne - przepływomierze, filtry...
          te v8ki które miałeś były na jednorazowym rozrządzie ... do e31 ich nie wkładali. Mowa była o m62 ale bez TU. Jak był lift e38 dołożono właśnie te vanosy, eml, i jakiś inny system odpowietrzania baku. W poliftowym v12 nie zmieniło się praktycznie nic, dodano tylko lepsze katy z funkcją podgrzewania, i jakieś poprawki w elektronice skrzyni biegów.

          Komentarz


          • Poczytajcie sobie w ostatnim AŚ co się sypie w tych paronastoletnich x5kach to się tego odechce. Tanie to już jest jak barszcz i nie bez powodu.
            www.automobile-catalog.com
            http://www.facebook.com/automobilecatalog

            Komentarz


            • oj sypie się sypie... 4 lata mi służyło jak mało które auto a ostatni rok to usterka na miesiąc i kolejne setki zostawione w warsztacie
              pewnie dlatego tak bardzo poszły w dół
              ale sentyment został - zimą nie raz X5 udowodniło, że nie tylko bulwarówka ale i praktyczne auto na wysokie zaspy i śliską nawierzchnię

              a różnica wiem, że jest między 4,4 a 4,6 ale stwierdziłem, że nie warto dopłacać za tą samą prawie budę tylko dwa plastiki więcej i twardsze zawieszenie aż tyle żeby mieć lepsze osiągi (z czego w moim aucie wiem co mam zrobione a w nowym to wiadomo, że zawsze coś) - taniej i efektowniej pewnie było by te co najmniej kilkanaście tys wsadzić w tuning silnika czy nawet jakieś turbo

              jeśli ten konkretny model stał dość długo (szukałem takiego na początku 2012 roku) a kupiłeś go w PL (nie pamiętam już tylko gdzie stał ale albo Lublin albo gdzieś bardziej na południu) to może być ten sam

              Komentarz


              • Zamieszczone przez PZ Zobacz posta
                Poczytajcie sobie w ostatnim AŚ co się sypie w tych paronastoletnich x5kach to się tego odechce. Tanie to już jest jak barszcz i nie bez powodu.
                a warto w ogóle czytać takie pisemka ? z tego co kojrzę to poziom tej gazety jest na poziomie przeciętnego właściciela passata marzącego o audi a6.

                jak już coś to polecam lekturę biuletynów dla mechaników samochodowych, na tyle na ile je czytałem/przeglądłem to są one znacznie bardziej fachowo napisane.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
                  a warto w ogóle czytać takie pisemka ? z tego co kojrzę to poziom tej gazety jest na poziomie przeciętnego właściciela passata marzącego o audi a6.

                  jak już coś to polecam lekturę biuletynów dla mechaników samochodowych, na tyle na ile je czytałem/przeglądłem to są one znacznie bardziej fachowo napisane.
                  Przecież PZ sam pisał w innym temacie, że czyta kolorowe pisemka

                  Komentarz


                  • Warto czytać, bo jeśli coś ciekawego się aż tam przebije to już musi być naprawdę źle... zresztą są taaakie kolorowe !
                    www.automobile-catalog.com
                    http://www.facebook.com/automobilecatalog

                    Komentarz


                    • "warto czytać" - święta prawda

                      Komentarz


                      • http://www.tipcar.cz/inzerat/bmw-840ci-cz-35860561.html
                        Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

                        Komentarz


                        • Dla mnie paskuda. Oczywiście kwestia gustu

                          Komentarz


                          • bleee pasztet! po takim ładnym estoril blue teraz taki sraczkowaty?? fuj

                            Komentarz


                            • babie by się pewnie jakiejś spodobało
                              zmęczony ten fotel jak na przebieg 130 tys ...

                              Komentarz


                              • Ja z X5 nie miałem żadnych problemów. Teraz to auto mam do jazdy na co dzień, wyjazdy na jacht itp. Mam dobrego mechanika, w BMW już trochę siedzę, więc wiedziałem co kupuje. Teraz mu nic nie dolega, zrobiłem mu kompletny przegląd silnika i będzie służył jeszcze przez wiele lat. Nie wiem co tam się sypie. Chyba tylko diesle które są kupowane przez osoby które albo użytkują je niewłaściwie albo na użytkowanie ich nie stać. Bo jednak jak by nie patrzeć X5 jest autem klasą pomiędzy 5er a 7er więc górna półka, a więc i koszty niektórych mogą przerosnąć. Jak dla mnie fenomenalne auto. 4.4 to za słaby silnik do niego a 4.6 jeździ się idealnie. Auto kupione na północy Polski, świeży import z Niemiec.
                                guest, iSy nie są tanie jak barszcz za zadbanego trzeba położyć sporo

                                Ale wracając z kiosków na e31.
                                Jak problematyczna jest przekładka w e31? na poziomie e46 w której tylko przerzuca się rzeczy z jednej na drugą w konkretne otwory czy rzeźba?
                                Czy były z silnikami 5.4 auta z kierownicą po prawej stronie?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X