Estoril Blue to jeden z najfajniejszych lakierów jakie można dostać w BMW, długo chorowałem na X5 w takim kolorze i w końcu dopadłem 
na żywo kolor jest nieziemski!
https://plus.google.com/photos/10475...201?banner=pwa
co do kosztów serwisowania V12 i V8 to mam trochę porównania. Miałem e38 5.4 z M73N, potem X5 4.4 i X5 teraz 4.6iS
V12 jest trwalsze od każdej V8. Ale chociażby uszczelki pod głowicę w V8 to 1/4 kosztów w porównaniu do V12. No i w V12 wszytko podwójne - przepływomierze, filtry...
Za to v12 odwdzięcza się bardzo równym przyrostem mocy. W 4.4 nie miałem takiego odczucia, dopiero w 4.6 które jest o 70KM mocniejsze.
Jak dla mnie V12 to genialny silnik, ale jeżeli moje e46 się sprzeda w miarę szybko to może skuszę się na tego angola ze względu na kolor

na żywo kolor jest nieziemski!
https://plus.google.com/photos/10475...201?banner=pwa
co do kosztów serwisowania V12 i V8 to mam trochę porównania. Miałem e38 5.4 z M73N, potem X5 4.4 i X5 teraz 4.6iS
V12 jest trwalsze od każdej V8. Ale chociażby uszczelki pod głowicę w V8 to 1/4 kosztów w porównaniu do V12. No i w V12 wszytko podwójne - przepływomierze, filtry...
Za to v12 odwdzięcza się bardzo równym przyrostem mocy. W 4.4 nie miałem takiego odczucia, dopiero w 4.6 które jest o 70KM mocniejsze.
Jak dla mnie V12 to genialny silnik, ale jeżeli moje e46 się sprzeda w miarę szybko to może skuszę się na tego angola ze względu na kolor

Komentarz