Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Porady przed zakupem

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    To ja sie podepne, regenerowalem amortyzatory z EDC w zielonej zabie w firmie nagengast i wedlug mnie nie odchodza parametrami od nowych. Panowie praktycznie kazdy element sa w stanie dorobic, oczywiscie sa to koszta, jednak i tak duzo duzo taniej nizeli nowe w serwisie BMW. A porownanie mam, bo jedna pare kupilem w ASO, druga regenerowalem. Jest tylko jeden problem, szybko wykryc czas na regeneracje, zeby nie zakatowac. I jezeli chodzi o EDC, to roznica jest na prawde spora, opcja komfort to jak ktos powiedzial okret, zas sport to jak gokart . Pozdrawiam.
    BMW E38 750iL Individual

    Komentarz


    • #32
      Dlatego nie ma co. Bilstein B6 kosi. 8-) 8-) 8-)

      Komentarz


      • #33
        Powiedzcie mi, jesli komp nie dziala w ogole, w sensie nie swieci, nie wiem czy nie wyswietla czy nie dziala, to da sie cos z tym zrobic? kupic jakiegos i wymienic?

        Komentarz


        • #34
          Wymienic jest zaden problem. Mozna nawet bez niego jezdzic. Wiem ze jest jeden kolega ktory naprawia w niemczech, ale jak chcesz do niego wyslac, to nie moze byc juz wczesniej naprawiany lub dotykany.

          Komentarz


          • #35
            Najpierw sprawdz czy jest podpiety - moze wlasciciel chce ukryc mase bledow na kompie. Moze byc po prostu padniety - nowy 1700 chyba - dobra uzywka cos ok 500, ale roznie z tym bywa - raczej slabo dostepne - w razie czego dzwon do Sebastiana ze Skierniewic
            BMW - Bron Masowego Wrażenia
            www.funkyking.eu - profesjonalny detailing aut.

            Komentarz


            • #36
              A do 850 jest zwykly CAN zeby zobaczyc bledy?

              Komentarz


              • #37
                Najlepiej to podlaczyc ja do kompa.

                Komentarz


                • #38
                  Zamieszczone przez Pawellos
                  A do 850 jest zwykly CAN zeby zobaczyc bledy?
                  CAN ? ... jesli chodzi Ci o magistrale diagnostyczna to przez CAN diagnozuje sie BMW od rocznika 2007 dopiero ....

                  Zamieszczone przez Fatandre
                  Wiem ze jest jeden kolega ktory naprawia w niemczech, ale jak chcesz do niego wyslac, to nie moze byc juz wczesniej naprawiany lub dotykany.
                  potwierdzam ... z tego co sie orientowalem to ten Pan poprawia technologie laczenia wyswietlacza z plytka drukowana - nie powinno sie to juz teoretycznie "nigdy" zepsuc ... koledzy z USA pokupywali nowe OBC w aso i po roku problem pixelozy powrocil ...

                  Komentarz


                  • #39
                    Slyszalem ze jest tylko jeden problem z tym Panem. Skonczyly mu sie plytki i czeka juz dosyc dlugo na dostawe. Wiem, bo czekam aby mnie przyja.

                    Komentarz


                    • #40
                      No tylko ze ja nie wiem czy to problem z wyswietlaczem

                      Ma ktos z was jakis czytnik bledow do e31 czy tylko aso ?

                      Komentarz


                      • #41
                        Zamieszczone przez Pawellos
                        Ma ktos z was jakis czytnik bledow do e31 czy tylko aso ?
                        tutaj jest temat o interfejsach http://www.e31-klub.pl/viewtopic.php?t=241 ... najlepiej byloby udac sie do jakiegos sprawdzonego warsztatu specjalizujacego sie w bmw ... ja osobiscie jestem bardzo zrazony do magicznych trzech literek A S O

                        Komentarz


                        • #42
                          Mam wlasnie swieze doswiadczenia z ASO w lodzi . W ogolnym skrocie :
                          Moja e31 kupilem w niezlym stanie , jako ze przede mna byl tylko jeden niemiec , ktory do konca dbal o serwisy i wpisywanie ich do ksiazki serwisowej , pomyslalem - ja tez tak chce Pojechalem wiec po zakupie do ASO , zapytalem o zwykly przeglad z wymiana oleju i wpieciem do kompa . Cena 2900 zl . Wow , jak za stempel w ksiazce troche drogawo . Odpuscilem wiec , ale zostalo mi postanowienie , zeby chociaz jak najwiecej czesci kupowac u nich . I tu mamy kolejna bolaczke osemek - czyli elektrozawory .
                          Zla praca objawia sie tym , ze ustawiamy temperature nawiewu na np 18 stopni , a do kabiny wieje z roznych otworow raz to max gorace , albo odwrotnie . O ile w zimie nie ma stresu , to jak sie robi cieplo potrafi wykonczyc kierowce .
                          Kupilem wiec nowe w ASO , zaplacilem cos okolo 900 zl z pokrywka i opaskami . Po zamontowaniu super , cieszylem sie 2 miesiace . Trzy tygodnie temu dym z pod machy ,
                          ciekna tego . Wymontowalem , okazalo sie ze po prostu pekly w dolnej czesci , nie wiem jak to sie stalo .
                          Wycieczka do ASO z reklamacja , oni ze sprawdza to ale musza miec zamontowane w samochodzie . Wiec zaprowadzilem furke z zamontowanymi starymi , pekniete w pudelku .
                          Oni zamontowali je z powrotem , porobili zdjecia , wyslali zapytanie do centrali BMW , odpowiedz pozytywna , wiec wczoraj odebralem samochod z zamontowanymi nowymi elektrozaworami , nie placac ani grosza . ASO - Tlokinski lodz .
                          Reasumujac - nie jest z nimi tak zle , dalej w miare mozliwosci bede nowe czesci kupowal .

                          Komentarz


                          • #43
                            A gdzie montowales? U nich?

                            Komentarz


                            • #44
                              Nie , montowalem w innym zakladzie - "specjalistow od BMW " To tez byla dluga historia , po montazu wywalilo mi caly plyn ( po tych akcjach mam chyba najczystszy uklad chlodzenia w 8 - 3 wymiany pod rzad )
                              Prawdopodobnie za mocno skrecili opaske przy dodatkowej pompie wody - pekla koncowka , cisnienie tam jest takie ,ze oproznia caly uklad w kilka minut .

                              Przy okazji odradzam szczerze zaklad w lodzi na Wydawniczej 5 , poza zaworami montowali mi jeszcze zabezpieczenia i alarmy - szlag je trafil jakies 2 miesiace temu , okazalo sie , ze dwa zabezpieczenia byly podlaczone szeregowo !! pod przewod plusowy przy stacyjce...
                              oczywiscie od napiecia szlag trafil przekazniki , bylem u nich po pomoc to dali mi adres
                              do sklepu w ktorym kupowali te zabezpieczenia...
                              Wyciaganie calego tego badziewia kosztowalo mnie sporo nerwow , po tej akcji postanowilem ze wszystko robie sam . Najlepsze jest to , ze maja dobre opinie w lodzi , a podeszli do tematu osemki jak do jakiegos e36 z gazem za 5 tys zl .

                              Komentarz


                              • #45
                                Jako ze powoli zaczynam dojrzewac do mysli o powrocie do ojczyzny i zakupu 8ki mam kilka pytan odnosnie zakupu, a bardziej eksploatacji tego pojazdu.

                                Czy 5,0 duzo pali? Da sie zejsc w miescie do 12ltr? Mozna zalozyc gaz na srubke? Ew swap na TDS jest mozliwy?






                                ;-) Ok a teraz powaznie:
                                1. Jak prezentuje sie kwestia techniczna e31 - jej podobienstwo wzgledem silnika, zawieszen itp z seria 7 a takze innymi BMW? Na jakie elementy najbardziej zwracac uwage przy zakupie i ktore z nich sa montowane jedynie w 8ce a takze kosztuja duzo powyzej przecietnej ceny za dane czesci.

                                2. Gdzie serwisujecie swoje 8ki? Mechanicy ogarnieci w temacie zdarzaja sie w wiekszych miastach, ew macie jakies specjalne miejsca gdzie sa ludzie ktorzy na 8kach zjedli zeby ( poza Skierniewicami oczywiscie, to juz z lektury paru tematow zauwazylem ;-) )

                                3. Samochod ma byc odpalany weekendowo, tak naprawde moze 2 trasy w roku ok 1000km w jedna strone w wakacje i od czasu do czasu jakis przejazd dla przyjemnosci. Cala zima garaz. Jak 8ki znosza dluzszy postoj? Macie jakies specjalne patenty na przygotowanie jej na dluzszy postoj? Jakies problemy typu wariujaca elektronika itp zdarzaja sie pozniej czy raczej nie ma problemow?

                                4. Zakup - PL czy sprowadzac? opcje zakupu tak naprawde mam 3.
                                a) Dolozyc wiecej i kupic zadbany egzemplarz z DE lub PL.
                                b)Zakupic egzemplarz w PL i powoli doprowadzac go do stanu idealnego w zaciszu garazu. Kilka takich widzialem juz na forum, a i zajecie na dlugie zimowe wieczory by sie znalazlo W takim przypadku na co zwracac uwage - co jest tanim kosztem do zrobienia i mozna odpuscic a na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie zeby nie dolozyc 2 tyle za kilka pierdolek.
                                c) zakupic tutaj RHD i wykonac przekladke. Ktos takie cos robil? Podejmie sie? Jak wyglada koszt takiej operacji? Samochody tutaj sa w calkiem dobrej kondycji, a jednak wole przekladke niz skladane z 4 po ostrym dzwonie...

                                To tak pierwsze co mi sie cisnie na klawiature, jak sobie cos przypomne, albo wyjdzie w dyskusji to chetnie dowiem sie jak najwiecej.


                                przenioslem i podkleilem temat /guest

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X