Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • p0sitiv
    odpowiedział(a)
    No i wróciłem bez auta.

    Pan Schmidt (tak się nazywał w ogłoszeniu) okazał się Abdulem.
    Przód lakierowany.
    Silnik wyczyszczony, a spod głowic już wypływał olej.
    W czasie jazdy mocne drgania z okolic skrzyni biegów (oddawały po odjęciu gazu)
    I zapomniał zdjąć naklejkę z drzwi. W 2007 roku miała taki przebieg, jak dzisiaj.
    Pieczątki w książce serwisowej jednej firmy, w jednym kolorze podpisane przez tą samą osobę, tym samym długopisem.
    Poprzedni właściciel, który miał być 80 latkiem z rodziny, miał Francuskie (nie arabskie...) nazwisko, roczknik 68:
    I jeszcze dziwna rzecz, nawet kiedy silnik się rozgrzał po dodaniu gazu na postoju np. do 3 tys. obroty nie spadały tylko trzymał ten pozion.
    Oczywiście auto było już odpalane przed moim przyjazdem, abym nie odpalał na zimo.
    No i miałem się szybko decydować bo kolejni klienci byli w drodze.
    Trzeba go wysłać ma szkolenie do Polski bo szkolne błędy popełnia.
    Szukam dalej.
    Nowa akcyza nie wchodzi 1 stycznia więc mogę szukać na spokojnie.

    Zostaw komentarz:


  • rexman
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez p0sitiv Zobacz posta
    No to w drogę. Jadę oglądać.
    Poproszę o wskazówki na co zwrócić uwagę.
    Tak na szybko, to ciężko doradzać, ale spróbuję.
    Zostaje Ci przyglądać się uważnie całemu autu. Najważniejsza blacha! Jeśli chodzi o mnie, to nie przejmował bym się grubszą warstwą lakieru, bo auto ma swoje lata a i cena nie jest wygórowana. Gorzej, jeśli miernik pokazuje klika warstw szczególnie na tylnych panelach, słupkach, dachu.
    Później elektryka. Sprawdzać czy wszystko działa poprawnie. Standardowo oświetlenie.
    Fotele powinny działać we wszystkich płaszczyznach. Klimatyzacja ma chłodzić już w ciągu paru minut. Szyberdach ma chodzić płynnie. Góra - dół, przód - tył. Ogrzewanie. Nawiew zgodnie ze znakami informacyjnymi. Spryskiwacze. Wycieraczki we wszystkich zakresach.
    Skrzynia biegów ma chodzić bez najmniejszych szarpnięć, podejrzanych dźwięków Silnik ma pracować równiutko. Jeśli nie, to nie łudź się, że to świece, czy cewki. Hamulce ogólnie są słabe w ósemkach, ale ręczny powinien dobrze trzymać.
    Jeśli jedziesz po auto o którym wcześniej była mowa, to nie był bym przewrażliwiony, bo ono wygląda dobrze. Jest jednak zawsze małe "ale".
    Szczegóły dużo zdradzają, a wiedz że ten model świetnie maskuje różne defekty i nawet na podnośniku nie wszystko da się wykryć.

    Chyba niczego tu odkrywczego nie napisałem. O mankamentach naszych ósemek często się dyskutuje na tutejszym forum.

    Powodzenia w zakupie upatrzonego nabytku!

    Zostaw komentarz:


  • rexman
    odpowiedział(a)
    Ładne te stoliki!
    Pewnie niektórym zostało dużo czerwonej farby z zacisków hamulcowych i wykorzystali na pokrywy głowic.
    Te wyciągnięte łańcuchy świadczą o dużych przebiegach.

    A tak poważnie, to już trochę materiału nazbierało się na osobny temat. O stolikach, kieliszkach (z tłoków) itp.

    Zostaw komentarz:


  • kuchel
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Arturos Zobacz posta
    Fajny stoliczek!!!
    http://www.modern-motortisch-design.de/galerie-bmw.html

    Zostaw komentarz:


  • p0sitiv
    odpowiedział(a)
    No to w drogę. Jadę oglądać.
    Poproszę o wskazówki na co zwrócić uwagę.

    Zostaw komentarz:


  • Arturos
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris Zobacz posta
    Robiłem kiedyś stolik z V8 dla fana Mercedesa,na ścianach plakaty i zdjęcia mercedesów, na półkach książki i modele,fotele skóra-super klimat mimo ,że MB

    A z M73 takie coś zrobiłem.
    Fajny stoliczek!!!

    Zostaw komentarz:


  • amtechnic
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez guest Zobacz posta
    no ja bym powiedział, że to na pewno stolik z którego ucieszy się każda zona
    ale tylko w przypadku kiedy działa zaklęcie - stoliczku nakryj się albo No koniec imprezy 3,30 AM

    Zostaw komentarz:


  • Chris
    odpowiedział(a)
    Robiłem kiedyś stolik z V8 dla fana Mercedesa,na ścianach plakaty i zdjęcia mercedesów, na półkach książki i modele,fotele skóra-super klimat mimo ,że MB

    A z M73 takie coś zrobiłem.
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • rexman
    odpowiedział(a)
    Widziałem lepsze wykonanie. Blat solidnie przymocowany, a stolik na kołach. Tuleje służyły za schowki (magazynek) na trunki w butelkach.
    Myślę, że sam stolik, to nie wszystko. Pomieszczenie do tego, też powinno mieć odpowiedni "klimat".

    Zostaw komentarz:


  • Chris
    odpowiedział(a)
    Przerost formy nad treścią.Jako gadżet do podziwiania może tak,jako stolik nie bardzo.Słaba funkcjonalność-blat nie połączony z tłokami,małe trącenie i wszystko na stoliku leci na podłogę,albo spróbujcie przesunąć takiego kloca na takich małych nóżkach-zaworach nie rysując podłogi,albo nie łamiąc zaworu.No i nie wiem co oznacza M-sport w zwykłym M70

    Zostaw komentarz:


  • PZ
    odpowiedział(a)
    Ale ten silnik dostał ! Wszystkie tłoki górą wyleciały...

    Zostaw komentarz:


  • guest
    odpowiedział(a)
    no ja bym powiedział, że to na pewno stolik z którego ucieszy się każda zona

    Zostaw komentarz:


  • TheStig
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris Zobacz posta
    Dużo bloków M70 poszło na stoliki,bo mają ładny foremny kształt .Dobre,sprawne M73 też już nie jest łatwo znaleźć.
    A propos stolików
    Co powiecie na to?
    http://allegro.pl/stolik-z-silnika-b...582149921.html

    Zostaw komentarz:


  • Chris
    odpowiedział(a)
    Dużo bloków M70 poszło na stoliki,bo mają ładny foremny kształt .Dobre,sprawne M73 też już nie jest łatwo znaleźć.

    Zostaw komentarz:


  • PZ
    odpowiedział(a)
    V8 vs V12 temat rzeka. W tym wieku samochodów to już tylko kwestia gustu, psują się na okrągło lub w ogóle się nie psują tylko konkretne egzemplarze niezależnie od wyboru silnika.
    Osiągi w praktyce są podobne, jakiekolwiek dwie 8ki z automatem ruszą spod świateł razem idą łeb w łeb, chyba że któraś jest zajechana do cna. M73 jest odrobinę szybsze. Różnicę czyni dopiero manualna skrzynia i oczywiście CSi.
    Jako zwolennik V12 oczywiście będę chwalił swoje - w przyszłości V12 będzie miało zdecydowanie większą wartość jako klasyk. No i dla mnie V12 to połowa "czaru" tego auta. Ale to tak naprawdę, jak pisałem, kwestia gustu.

    Silniki M70 na ewentualną wymianę to już biały kruk na rynku. Pozostałych jest jeszcze dużo z E38mek. Ale za 10 lat sytuacja pewnie się wyrówna...

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X