Serpentyny i widoku cudowne - jak E31 sobie radzi na takich serpentynach.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Największa przyjemność z 8ki to takie trasy. Pełny relaks... Jak tylko mam czas zabieram 8kę w Kotlinę Kłodzką, w Alpy czy np w Karpaty, jak w zeszłym roku. Gdziekolwiek jadę wybieram trasy 2x dłuższe byle po jakiś górkach, zresztą nie tylko gdy biorę 8kę. Np to:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=j27JsZL8ISs"]Switzerland Camaro drive 2 - YouTube[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FWZHez8oMYI"]Switzerland Camaro drive 1 - YouTube[/ame]
A Kuchel tak naprawdę to swoją wystawił na allegro a nas podpuszcza abyśmy licytowali...Ostatnio edytowany przez PZ; [ARG:4 UNDEFINED].
Komentarz
-
Komentarz
-
Przerabialiśmy już ten egzemplarz, ostatnio poprosiłem Maciale żeby obejrzał. A Maciala poprosił o pomoc Kincka. Także więcej informacji udzielą.
Z tego co wiem auto miało jakąś przygodę chyba lewą stroną. Przebieg wydaję się rzeczywisty. Wyposażenie z nr vin się zgadza, jest to prawdziwy individual, jedyne co to ten żółty to prawdziwa cytrynka
Sam mam ochotę na to auto... ale jeszcze potrzebuje czasu do namysłu no i osobiste oględziny.Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...
Komentarz
-
Trzymałbym się z daleka...wygląda rzeczywiście czysto,i prawdopodobnie uczciwy sprzedawca,jednak z tym przebiegiem,nawet bym nie oglądał. Nie wierze w bezproblemową Ósemkę powyżej 300 kkm.BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
No moze... Dla mnie ryzyko umoczenia w samochód zmęczony i wciąż z czymś do zrobienia zaczyna się w przedziale 250-300kkm... Ale oczywiscie to wynik moich doswiadczen i obserwacji. Jest wielce prawdopodobne znalezc siodemke z takim przebiegiem i jeszcze "dlugo cieszyc sie zyciem". Nie wierzę jednak w trafienie takiego egzemplarza ósemki... Właściciele tych samochodów kupowali je raczej, aby "dać w palnik" a wtedy zużycie i zmęczenie materiału jest szybsze... Wiem , że w większości Koledzy na forum są bardziej doświadczeni... I nie chcę wyjść na "eskimosa co murzynowi radzi jak znosić upały".BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
mamy kolegę na forum który kupił auto z oryginalnym przebiegiem 150tys. i co ? jakiś kretyn przegrzał wcześniej silnik, wypicował i sprzedał właśnie jemu. Kolejny przypadek Demona, chociaż nie wiem czy akurat tam jest oryginalny przebieg (podobno 130), dokładnie to samo, ktoś przegrzał silnik i sprzedał szybko na wała.....
Argument o tym, że e31 kupuje się by upalać jest na pewno słuszny, tylko ile osób kupuje tak swoje samochody, np Marcin850 którego podobno poznałeś, przez pierwsze 5 lat nie przekroczył 100 km/h swoją lalką ....
Komentarz
-
Guest...powiedziałem,że to moja opinia. Pisałem również o tych,którzy kupowali te samochody jak były nowe,lub drudzy,trzeci właściciele. I nie piszę o paleniu gumy,ale o dynamicznej jeździe i tzw. dynamicznej eksploatacji. z kolei nie pisałem,że każda z małym przebiegiem jest więcej warta niż ta z dużym. A my to już właściciele klasyków... Inna kategoria.
Swoją drogą to ciekawe co piszesz...,jak Marcin850 mnie odwiedził to na pierwszej jeździe dosyć ostro testował moje csi... na A2 przekroczył 200.. a co tam mówić o setce...dobrze,że wiem...mam u niego zaległą jazdę jego calipso...BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
Marcin się zmienił podobno, koledzy na zlocie którzy z nim jechali będą mieć więcej do powiedzenia...
a ogólnie w dyskusji, do każdego egzemplarza trzeba podchodzić indywidualnie, ja bym nie skreślał auta tylko z powodu przebiegu ... i odwrotnie, mały przebieg nie świadczy od razu o stanie egzemplarza.Ostatnio edytowany przez guest; [ARG:4 UNDEFINED].
Komentarz
-
...mówił,że myśli o kupnie ferrariale trudno mi powiedzieć czy to zmiana... Znam Gościa z jednego spotkania,ale po tym jednym chętnie go jeszcze zobaczę,mimo że katował moją zabawkę.
BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
Każdy "chce kupić ferrari"
Ta bordowa ma jeszcze dziwne papiery, chyba hiszpańskie, od dłuższego czasu w PL bez przerejestrowania. O ile wiem aby zarejestrować auto w PL musi mieć ważną rejestrację za granicą. Niech właściciel przed sprzedażą zarejestruje auto, to można zacząć rozmawiać.
Jak Paweł nie tknąłbym auta z przebiegiem ponad 300 tys. Może to był bardzo "delikatny" przebieg w stylu "Marcin zanim się ożenił", ale prawdopodobieństwo raczej nikłe, szczególnie w Hiszpanii. Tam nie ma Marcinów...
Komentarz
-
No właśnie o tym innymi słowy pisałem. A Ferrari jakoś mnie nie kręcą...chociaż pracując w Moskwie, jeździłem kilkoma ich modelami. Rozumiem tych co je kochają,tak jak amatorów rudych kobiet...wiem o co chodzi,mnie to nie bierzeOstatnio edytowany przez Pawel; [ARG:4 UNDEFINED].BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
Komentarz