Klient chce niski przebieg i koniec, najlepiej jak auto jest z Niemiec, od starszej osoby, bezwypadkowe, z niskim przebiegiem i dodatkowo w bardzo atrakcyjnej cenie.
Winni takiej sytuacji sa tak samo handlarze jak i klienci, klient nie kupi auta z duzym przebiegiem (okolo 300tys i wiecej) bo wujek kolegi jego znajomego mial takie auto, kupil je w komisie z przebiegiem 230tys i przy 300tys padl mu silnik i to jest wina handlarzy, przekrecaja liczniki z 700tys na 180tys a pozniej chodza opinie ze np BMW robi slabe silniki bo przy 250-300tys sa do wymiany, a to gowno prawda !
Tak samo jak nie jest prawda ze tylko w Polsce kreca liczniki, w Niemczech tez to robia i to nie tylko turasy!
Chcesz niski przebieg kup nowe z salonu albo od pierwszego wlasciciela z kompletna ksiazka i mozliwoscia potwierdzenia przebiegu w serwisie, tylko ze w obu przypadkach musisz liczyc sie z duzym wydatkiem, okazje sie zdarzaja ale rzadko.
Winni takiej sytuacji sa tak samo handlarze jak i klienci, klient nie kupi auta z duzym przebiegiem (okolo 300tys i wiecej) bo wujek kolegi jego znajomego mial takie auto, kupil je w komisie z przebiegiem 230tys i przy 300tys padl mu silnik i to jest wina handlarzy, przekrecaja liczniki z 700tys na 180tys a pozniej chodza opinie ze np BMW robi slabe silniki bo przy 250-300tys sa do wymiany, a to gowno prawda !
Tak samo jak nie jest prawda ze tylko w Polsce kreca liczniki, w Niemczech tez to robia i to nie tylko turasy!
Chcesz niski przebieg kup nowe z salonu albo od pierwszego wlasciciela z kompletna ksiazka i mozliwoscia potwierdzenia przebiegu w serwisie, tylko ze w obu przypadkach musisz liczyc sie z duzym wydatkiem, okazje sie zdarzaja ale rzadko.
Komentarz