Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupię E9...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kupię E9...

    Jak w temacie, kupię E9 ale do renowacji, chcę odbudować od podstaw po swojemu
    Jakby ktoś coś słyszał to proszę o info

  • #2
    Uwaga na rdzę. Większość do odbudowy trzyma sie tylko na lakierze.
    BMW Isetta 250. 1962
    BMW E20 2002 Turbo 1974
    BMW E9 3.0 CSL. 1973
    BMW E3 3.0 SI 1973
    BMW 2000 tii lux. 1971
    BMW E21 323i 1980
    BMW E26 M1 1980
    BMW E24 633 CSI 1982
    BMW E24 M6 1987
    BMW E30 M3 1990
    BMW E31 850 CSI 1994
    BMW E36 318IS 1995
    BMW E36 M3 3.2 1996
    Polski Fiat 125p 1972
    GAZ 69 1972

    Komentarz


    • #3
      wiem, już oglądałem i niestety nawet te w cenach za 60 tys zł. są w opłakanym stanie jeżeli chodzi o karoserię, często mają już system flinstonów

      Komentarz


      • #4
        Paweł, a Twoją E9 jak kupowałeś to w jakim była stanie, długo robiłeś odbudowę?

        Komentarz


        • #5
          znam to. dobre egzemplarzr E9 2.5-3.0 CS zaczynaja sie od 25 tys euro a csi od 45 tys euro. Reszta to podszykowany zlom. Profesjonalna odbudowa blacharki w Polsce to koszt okolo 70 do 100 tys zlotych. Blachy w wiekszosci sa dostepne. Mechanika jest bardzo prosta i nie nastrecza najmniejszych problemow. Dostepnosc cEsci jest rowniez przyzwoita. Pod wzgledem blacharskim jest to jednak zawsze najbardziej problematyczne bmw. Karmann, producent nadwozi slabo zabezpieczal antykorozyjnie do tego uzywal niskiej jakosc stali, dlatego BMW zrezygnowalo z jego uslug w 1977 przenoszac produkcje nadwozi do podmonachikskiego Dingolfing.
          Doradzam zdecydowanie rynek niemiecko jezyczny (D,A,CH) na poszukiwanie ladnego egzemplarza. Wszystkie ladne sa ZROBIONE. Nie ma mozliwosci zachowania E9 w stanie blacharskim dobrym z oryginalnym lakierem. Takie moze byc kazde vmw ale nie z Karmann. Moze jedynie Kalifornia. poziom niemieckich blacharzy bywa rozny. Generalnie E9 to trudny temat.
          BMW Isetta 250. 1962
          BMW E20 2002 Turbo 1974
          BMW E9 3.0 CSL. 1973
          BMW E3 3.0 SI 1973
          BMW 2000 tii lux. 1971
          BMW E21 323i 1980
          BMW E26 M1 1980
          BMW E24 633 CSI 1982
          BMW E24 M6 1987
          BMW E30 M3 1990
          BMW E31 850 CSI 1994
          BMW E36 318IS 1995
          BMW E36 M3 3.2 1996
          Polski Fiat 125p 1972
          GAZ 69 1972

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Arturos Zobacz posta
            Paweł, a Twoją E9 jak kupowałeś to w jakim była stanie, długo robiłeś odbudowę?
            Kupilem juz po odbudowie z 2011. Mam prlna dokumentacje fotograficzna. okolo 1000 zdjec z kazdego etapu. Mozesz poczytac w Automobiliscie z zeszlego roku. Poczytaj tez moj watek na tym forum.
            BMW Isetta 250. 1962
            BMW E20 2002 Turbo 1974
            BMW E9 3.0 CSL. 1973
            BMW E3 3.0 SI 1973
            BMW 2000 tii lux. 1971
            BMW E21 323i 1980
            BMW E26 M1 1980
            BMW E24 633 CSI 1982
            BMW E24 M6 1987
            BMW E30 M3 1990
            BMW E31 850 CSI 1994
            BMW E36 318IS 1995
            BMW E36 M3 3.2 1996
            Polski Fiat 125p 1972
            GAZ 69 1972

            Komentarz


            • #7
              dzięki wielkie, wieczorkiem przejrzę sobie w ramach lektury, zdaję sobie sprawę, że to bardzo trudny temat, ale linia tego autka jest tak piękna, że warto powalczyć. Bardzo dziękuję za wskazówki, dzisiaj jadę też oglądać jeden egzemplarz...

              Komentarz


              • #8
                zrob zdjecia. Patrz przede wszystkim na okolice mocowania amortyzatorow, tzw kielichy. Jesli tam jest porzezbione nawet nie ogladaj dalej. Ogladaj progi z miernikiem lakieru. obejrzyj podloge, podciagi i podloge bagaznika pod kolem zapasowym. zdejmij dywaniki , przede wszystkim pod kierowca, sprawdz czy nie ma tam korozji lub czy nie jest zrobione "po taniosci". Zrob fotografie wszytkiego, kazdego detalu, komora silnika, podwozie, bagaznik ... i wyslij mi na [email protected]
                BMW Isetta 250. 1962
                BMW E20 2002 Turbo 1974
                BMW E9 3.0 CSL. 1973
                BMW E3 3.0 SI 1973
                BMW 2000 tii lux. 1971
                BMW E21 323i 1980
                BMW E26 M1 1980
                BMW E24 633 CSI 1982
                BMW E24 M6 1987
                BMW E30 M3 1990
                BMW E31 850 CSI 1994
                BMW E36 318IS 1995
                BMW E36 M3 3.2 1996
                Polski Fiat 125p 1972
                GAZ 69 1972

                Komentarz


                • #9
                  skup sie na blacharce, nie na mechanice. W mechanice wszystko jest do zrobienia wzglednie tanio.
                  BMW Isetta 250. 1962
                  BMW E20 2002 Turbo 1974
                  BMW E9 3.0 CSL. 1973
                  BMW E3 3.0 SI 1973
                  BMW 2000 tii lux. 1971
                  BMW E21 323i 1980
                  BMW E26 M1 1980
                  BMW E24 633 CSI 1982
                  BMW E24 M6 1987
                  BMW E30 M3 1990
                  BMW E31 850 CSI 1994
                  BMW E36 318IS 1995
                  BMW E36 M3 3.2 1996
                  Polski Fiat 125p 1972
                  GAZ 69 1972

                  Komentarz


                  • #10
                    Jak zwykle Paweł ma rację. Od ponad roku rozglądam się za E9. Kilka oglądnąłem i rzeczywiście często nadwozie trzyma się na lakierze. Poza kielichami i progami newralgiczne są także połączenia nadkoli z kabiną i podszybiem. Gdy będę jeszcze coś oglądał, to dam informację.

                    Komentarz


                    • #11
                      E9 jedna z najpiękniejszych "Bejek", sam chętnie taką bym kupił, temat zgłębiam od bardzo dawna i w temacie jest bardzo źle, poczytajcie sobie:

                      http://moto.onet.pl/aktualnosci/bmw-...dzewieje/9nkcr

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez DEMON Zobacz posta
                        E9 jedna z najpiękniejszych "Bejek", sam chętnie taką bym kupił, temat zgłębiam od bardzo dawna i w temacie jest bardzo źle, poczytajcie sobie:

                        http://moto.onet.pl/aktualnosci/bmw-...dzewieje/9nkcr
                        zgadzam się, że to jedna z ładniejszych BMW, ma coś w sobie jak i 8er i cały pozostały zbiór który posiada Paweł - a tak przy okazji to Paweł masz przepiękny zestaw i to jeszcze fajnie wybrany - same rzadkie egzemplarze - cukiereczki
                        Ja E9 też już szukam od dłuższego czasu, nic ciekawego nie ma dlatego rok temu kupiłem Jaguara XJSa, żeby nie próżnować i jego odbudowałem,ale E9 zawsze było marzeniem...
                        Dzisiaj oglądałem egzemplarz, który jest na otomoto w Poznaniu. Samochód jest w niezłym stanie blacharskim, rdza na masce, tylnej klapie jest tylko powierzchowna, wnętrze ruina, podłoga cała nawet w bagażniku. Ogólnie i tak jest ogrom prac przy nim ale z tym akurat się liczę, że to projekt na lata. Cena tylko uważam, że nie jest adekwatna do stanu tym bardziej, że samochód był kupiony na aukcji w Polsce i tylko są kwity z aukcji i nic więcej. Samochód był faktycznie w stodole baaardzo długi czas i na taki też wygląda. Facet chce 47 tys za nią, zaproponowałem 40 ale się nie zgodził, może przemyśli temat. Mankamentem też jest to, że to tylko 2,8 CS...

                        Komentarz


                        • #13
                          Zobaczcie jak niemiaszki naprawiają samochody - foto relacja z naprawy w PL, przeczytajcie opis, ktoś pewnie kupował za grubą kasę jako auto po odbudowie - https://www.facebook.com/media/set/?...5847638&type=3

                          Komentarz


                          • #14
                            To auto odbudowywał Igor którego co po niektórzy mieli szansę poznać w Mierkach.

                            Igor ma także piękne 635csi po kompleksowej odbudowie, świetnie jeździ i wygląda.
                            Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez kuchel Zobacz posta
                              To auto odbudowywał Igor którego co po niektórzy mieli szansę poznać w Mierkach.

                              Igor ma także piękne 635csi po kompleksowej odbudowie, świetnie jeździ i wygląda.
                              Igora znam, jego 635CSI kosztowało go grubą kasę, zrobił je na prawdę dobrze...
                              Ostatnio edytowany przez kuchel; [ARG:4 UNDEFINED].

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X