Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dyferencjał / Dyfer na co zmienić od czego pasuje?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dyferencjał / Dyfer na co zmienić od czego pasuje?

    Witam

    Na początek pytanie numer jeden:
    Tylny dyferencjał ma u mnie wyczuwalny luz, chce go wymienić. z tego co się orientuję oryginał ma przełożenie 2.93.
    Na co ciekawego można go wymienić? Zależy mi bardziej na przyśpieszeniu niż prędkości max a więc myślałem o 3.15
    Taki dyfer 3.15 z tego co wiem był montowany w BMW E32 750 czy będzie on pasował bez żadnych przeróbek??
    Pytanie: od jakiej BMW dyfry pasują bez problemów? chętnie kupię dyfer ze szperą jesli cena mnie nie zabije, ktoś ma?

    Z góry dziękuje za wszelkie konkretne odpowiedzi.

  • #2
    Ja u siebie mam chyba 3.15. Dyfer kupiony w Strykowie. Oryginalny się zatarly. Szpera 25%.

    Komentarz


    • #3
      Uderzaj do Kincka z Kamilem, Oni z pewnością dobrze Ci doradzą...ja założyłem 3,64 + chip od Adama i jest

      Komentarz


      • #4
        Nic nie kumam, kto to?? Jakie koszty za dyfer?? nie jestem ekspertem ale 3.64 w stosunku do oryginalnego 2.93 to spooooora różnica,
        chip do V8 wolnossącego, to coś daje? Masz jakieś wykresy dla potwierdzonego działania ? Jaki przyrost?

        Komentarz


        • #5
          Kamil i Kincek - to chłopaki z Wawy którzy robią BMW - również E31.
          Ja za dyfer zapłaciłem chyba 1400 /z moim deklem/
          Ja w M60B40 miałem zmienioną mapę, poprawiona charakterystyka. Parę koni więcej.

          Komentarz


          • #6
            jak dyfer lapie luz, to wtedy szpera tez, czy jak to jest?
            Wiem ze szpere mozna przekladac.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Fatandre Zobacz posta
              jak dyfer lapie luz, to wtedy szpera tez, czy jak to jest?
              Wiem ze szpere mozna przekladac.
              na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, póki co mam dyfer bez szpery a więc nie mam tego problemu, mój nadaje się na śmietnik lub na dawcę "opakowania", wczoraj rozmawiałem ze swoim mechanikiem, być może będę miał 3,15 LSD 40% ale póki co to nic pewnego

              Komentarz


              • #8
                Kuki, nie kupuj używki bo to mija się z celem jak coś to regenerowany...
                różnica jest przeogromna, choć myślałem o 3,91 ale to zawsze można zrobić a ten jest wystarczający by przyspieszała by zerwała przyczepność
                Kincek i Kamil mają warsztat detailingu i napraw BMW i znają się na swojej robocie ale te terminy
                wrzuć w gogle funky king detailing workshop i masz namiary
                koszt za mój dyfer było 1600zł ino z moim deklem

                Komentarz


                • #9
                  Kuki, ja tez zmienilem w swojej i mam teraz 3:91. To dyfer od E34 M5. 25 % szpery. Szpery nie czuje, ale zmiane przelozenia jak najbardziej. Predkosc maksymalna spadla do ok 250. Koszt: 1800 (dyfer) + 900 (regeneracja) + monataz pare stow ale juz nie pamietam dokladnie ile, musialem przekladac dekle i sruby mocujace do belki. Generalnie mozna to bylo zrobic duzo taniej jakbym od razu np do Strykowa pojechal. Jak chcesz wiedziec wiecej to dzwon.
                  Natomiast pogadaj ze Slawkiem czy Ci wymiana dyfra nie popsuje predkosci maksymalnej.

                  Komentarz


                  • #10
                    Właśnie rozmawiałem z mechanikiem, niestety nie ma dyfra ze szperą, a więc lipa, pod koniec tygodnia odbiorę auto to dobra informacja
                    I teraz kilka opcji, w temacie dyfrów na forum pojawia się informacja o jakimś kolesiu z Łodzi, kolejnym ze Strykowa, a w ogłoszeniach znalazłem takiego z Busko Zdrój który robi na zlecenie, tu jedo z jego ogłoszeń http://allegro.pl/szpera-dyfer-most-...375444128.html
                    rozmawiałem z nim, dyfer praktycznie nówka, zewnętrznie i wewnętrznie 3.15 ze szperą 25% cena 1550 pln tydzień roboty i 12 miesięcy gwarancji.
                    Oj głowa boli tyle decyzji a jeszcze przede mną, felgi + ew. sprężyny, renowacja skór, kilka listew, wymiana uszczelki szyby itd.......

                    Komentarz


                    • #11
                      To dopiero początek

                      Komentarz


                      • #12
                        O tym ze Strykowa są różne opinie. Jest mega koles w Kielcach, ale regeneracja dyfra ok. 2500-3000
                        www.FirmaOrchidea.pl
                        www.zajazdpodsosnami.pl
                        http://i.imgur.com/9oQP8Wa.jpg

                        Komentarz


                        • #13
                          2,5-3 tys to trochę drogo trzeba przyznać, a ten koleś ze Strykowa a z Łodzi to jeden i ten sam czy dwie inne osoby?

                          Komentarz


                          • #14
                            Raczej ten sam. Regenerowałem u niego dyfer i chyba do końca coś mu się nie udało. Także uwazałbym.
                            Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

                            Komentarz


                            • #15
                              http://allegro.pl/dyfer-ze-szpera-25...390615289.html
                              Czy jest tu jakiś specjalista który jest w stanie stwierdzić czy ten dyfer podejdzie do E31? Wg. o z netu chyba tak.
                              Czy to takie same dyfry?
                              http://www.bimmerforums.com/forum/sh...LSD-into-840Ci

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X