To ja biorę zameczek, a przed zameczkiem postawię swoją.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogloszen, rady przed zakupem.
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
-
Mam do Was pytanie.. oglądałem ostatnio ósemke gdzieś w komisie za Wieliczką.. nie mam cierpliwości do przeglądania 185 stron wątku.. możecie napisać czy ktoś go bliżej oglądał bądź był gdzieś na linii diagnostycznej? ile Wasze autka mają lakieru przy mierzeniu czujnikiem?
widziałem tylko że pisaliście o tym aucie że "wynalazek" ale nie dokopałem się dlaeczego.. chwilowo nie mogę znaleźć linka do komisu ale pewnie wiecie o który wynalazek chodzi
Komentarz
-
to ósemka którą jeździł cygan z krakowskiej myjni, padaka totalna, 5 lat już wisi na otomoto, nie poszła na żyletki tylko dlatego, że nie ma z niej już za dużo zdrowych tajli do wydłubania.
Jedyny egzemplarz który możemy polecić to naszego forumowego kolegi http://moto.allegro.pl/bmw-840-bmw-e...675073169.html
ew. http://otomoto.pl/osobowe/bmw/850
te powyżej 4 dych zobacz, ale nie wszystkie są tyle warte.
Jeśli chcesz kupić tanio i odbudowywać przez następne 3 lata to ta się do czegoś takiego nadaje http://otomoto.pl/bmw-850-faktura-va...C20373654.html
jest jeszcze egzemplarz z bielska podlaskiego ale nie widziałem i nie wiem co jest wart, ale to też "weteran".
Komentarz
-
Ole nie oszukujmy sie ze nie dostaniemy doskonalego auta za 30 tys. Zauwazylem ze to jest straszny problem w PL. Kupujacy oczekuje ze dostanie igle za grosze. Jak chcesz dobry egzemplarz, to badz gotowy za niego zaplacic. Jak nie, to badz gotowy zaplacic za naprawy.
Juz raz pomagalem jednemu kupic e31 i zawsze bylo cos nie tak. Wkoncu ppowiedzialem zeby do mnie zadzwonil jak cos kupi.
Komentarz
-
pytanie tylko na czym wyjdzie się lepiej.. e31 w dobrym stanie +- 50tys.. jak się kupi zdrowy nie szpachlowany za 30tys to za te 20 można go doprowadzić do stanu takiego że się wie czym się jeździ i może się okazać to bardziej opłacalne niż kupowanie przysłowiowej igiełki..
Komentarz
-
To juz decyzja która musisz sam podjac, bo na tych autach nigdy sie nie wychodzi dobrze finansowo. To jest hobby a przy czyms takim sie nie zastanawia co ile kosztuje.
Price of cool aint cheap
Zawsze sobie to powtarzam, bo przeciez mozna równie dobrze lansowac czyms innym
Komentarz
-
przeważnie degradacja wszystkich komponentów w aucie następuje równolegle, jak lakier będzie szpachlowany to i przebieg pewnie większy i wnętrze będzie pozostawiać sporo do życzenia itd itd ... E31 składa się z naprawdę sporej ilości elementów i odbudowa będzie trwać latami, będziesz się tylko denerwował, że ne jeździsz a po kieszeni będzie ciągło równo. Kupowanie farfocli zdecydowanie nie ma większego sensu. Wiadomo, że czasem zdarzy się jakiś egzemplarz powiedzmy, że okazyjny ale takie już będzie coraz trudniej znaleść, to już ponad 20letnie samochody. Ja na swoją czekałem ponad 2 lata. Już miałem kupić tą http://otomoto.pl/bmw-850-faktura-va...C20373654.html ale teraz mogę dziekować losowi bo moja to "igiełka" przy tym egzemplarzu, a cenowo prawie to samo. Ogółem o tym egzemplarzu już pisałem, ogładałem ją kilka razy i z tych tanich to moim zdaniem jedyna werta rozważenia propozycja, oczywiście 30 tys to dobry żarcik, dla mnie cena była 23 chybaAle zdecydowanie lepiej poszukać czegoś lepszego, przykładowo: http://allegro.pl/show_item.php?item=2693850950 ten egzemplarz był jeszcze w marcu za 22 do łyknięcia jak teraz stoi za 44 to raczej najgorsza padaka być nie mogła.
Komentarz
-
Zamieszczone przez tsubasa Zobacz postato za te 20 można go doprowadzić do stanu takiego że się wie czym się jeździ i może się okazać to bardziej opłacalne niż kupowanie przysłowiowej igiełki..
Komentarz
Komentarz