Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
było coś już o tym autku?
http://olx.pl/oferta/bmw-850-v12-bar...tml#1cd78d643e
wreszcie sprzedałem cabriioleta więc poważnie zaczynamy szukać 8er
o tym też nie kojarzę wątku?
http://otomoto.pl/bmw-850-C32533505.html
bo z tą pisaliście kiedyś że była składana?
http://otomoto.pl/bmw-850-faktura-va...C20373654.htmlOstatnio edytowany przez Saillupus; [ARG:4 UNDEFINED].
Komentarz
-
-
Martino, o naszych sprzętach lepiej się nie wypowiadaj, nie widziałeś ich jeszcze. Nie sądź innych podług siebie.
Komentarz
-
moim zdaniem nierealne jest odbudowanie osemki w polskich warunkach... widzialem juz kilka takich projektow i jeszcze zaden sie nie skonczyl, a auta bazy byly w znacznie lepszym stanie niz te polskie igielki po polskich fachowcach. Samochod nie konczy sie na lakierze i felgach ...
Kazdy moze miec swoja opinie, ja jako troche bardziej obyty kazdemu kupujacemu stanowczo odrzadzam kupno osemki do obudowy, po prostu nie oplaca sie ...
Komentarz
-
Potwierdzam slowa Guesta. Przerabialem to w E24 M6, duzo prostrzej konstrukcji. Odbudowa z bazy kupionej w Californi (naprawde nieskorodowanej,wiec nadwozie nie bylo ruszane) kosztowalo juz mnie dwukrotnosc wartosci stanu 2 na rynku niemieckim. Moja osemka kupiona w naprawde dobrym stanie , chociaz nie najlepiej polakierowana po stluczce kosztowala mnie juz 5 tys euro od chwili nabycia ( noe robie zadnych przerobek odstepstw od oryginalu) a wlasciwie zrobilem tylko pare detali,jak wymiana wszystkich przewodow gumowych i pare tam takich... Nic powaznego.BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
Ja wymienilem te czesci,ktore ze wzgledu na wiek a nie zuzycie mogly spowodowac awarie. Przy wysokich temperaturach zewnetrznych (powyzej 32'C w korkach) we wnetrzu czulem "zapach" paliwa. Wynikalo to ze zbyt twardych gum,ktore z wiekiem sztywnieja i parcieja.Podobnie bylo z zawieszeniem. Moj egzemplarz w chwili zakupu mial 77.000 km i wiekszosc elementow,ktore zmienilem nie bylo zuzyte eksploatacja a ze wzgledu na wiek. Wymiana wynikala raczej z prewencji niz ich awarii.BMW Isetta 250. 1962
BMW E20 2002 Turbo 1974
BMW E9 3.0 CSL. 1973
BMW E3 3.0 SI 1973
BMW 2000 tii lux. 1971
BMW E21 323i 1980
BMW E26 M1 1980
BMW E24 633 CSI 1982
BMW E24 M6 1987
BMW E30 M3 1990
BMW E31 850 CSI 1994
BMW E36 318IS 1995
BMW E36 M3 3.2 1996
Polski Fiat 125p 1972
GAZ 69 1972
Komentarz
-
Mam w firmie stare e30 i jeździ cały czas do dziś bez awarii z wyjątkiem eksploatacji wiec nie zgodzę się do końca z twierdzeniem że że względu na wiek musi wszystko się psuć . Elementy takienjak węże , czy krucce nie są drogie i można wymieniać ale żeby niby wkładać w naprawę 20-30 tys ? Mam serwis samochodowy i coś tam wiem o samochodach i naprawach ale widocznie zbyt mało o serii e31 . Mnie podczas eksploatacji przy przebiegu 180 tys spotkała wymiana kopulek rozdzielaczy i przewodow , nie licząc tarcz , oleju itp , oraz wymiana przewodu metalowego od klimy .
Komentarz
Komentarz